Henrik Byager

foredragsholder

Henrik Byager

Livsstils-ekspert, kommunikationsrådgiver, journalist og foredragsholder

Henrik Byager er kommunikationsrådgiver for en lang række danske og internationale organisationer og virksomheder.

Henrik Byager har en fortid som journalist på TV-A og TV2, samt i reklame- og kommunikationsbranchen siden 1990. Han er desuden en velkendt og meget benyttet kommentator i diverse medierne vedrørende samfundsforhold og livsstil, samt som fast deltager igennem 7 sæsoner i TV2-programmet Den 6. Sans.

Desuden er Henrik Byager en ofte anvendt foredragsholder, der bruges i en række forskellige sammenhænge.

Henrik Byagers foredrag:

Kom og se mit Gode liv

Et foredrag om danskernes nye livsstil.
Før kunne vi se på hinanden, hvem vi var - og der var en klar sammenhæng i vores livsstilsvalg. Sådan er det bare ikke længere, især ikke blandt unge mennesker. De hopper rundt i forskellige livsstils universer for at skabe deres egen, helt unikke tilværelse. Målet er "Det gode liv", man kan vise frem: "Se, jeg får det hele med" - men hvor det er svært at finde hoved og hale i valgene. De gamle værdier forsvinder, nye vokser frem og vores fællesdagsorden er under hastig forandring. For hvad binder os efterhånden sammen mere? Og hvad kommer til det?



Verdens bedste Mig - stressdramaet om danskernes nye arbejdsliv:

Et liv fyldt til bristepunktet og styret af en længselsfuld søgen efter fællesskab, identitet og udvikling. Det bliver en emotionel rutschebanetur i turbofart, med masser af oplevelser, krav, kærlighed, svigt, drømme og frustrationer undervejs - og der er ikke et minut at spilde! Altsammen i jagten på at skabe verdens bedste mig - og det stiller også nye krav til alle arbejdspladser.



Den emotionelle kontrakt

At skabe et slagkraftigt brand svarer til at etablere en emotionel kontrakt - først med medarbejdere internt i organisationen og siden i forholdet til hver enkelt kunde. Den emotionelle kontrakt er det følelsesmæssige fællesskab, som virksomhedens brand skaber imellem alle virksomhedens interessenter - et energifelt som sikrer gennemslagskraft og loyalitet i den flodbølge af påvirkninger, der overskyller kunderne i et bølgende informationssamfund. Et samfund, hvor kampen om opmærksomhed er hårdere end nogensinde, og hvor kunderne langsomt men sikkert bliver mindre påvirkelige overfor traditionelle reklamebudskaber.



Bush, Beckham og Big Brother

En gennemgang af det nye mediebillede: Informationssamfundets mange teknologiske muligheder og den globale landsby åbner en verden af viden og indsigt. Men det er kun de færreste, en lille elite, der formår at navigere i denne meteorstorm af input. Men for de fleste skaber de mange informationer ingen eller i bedste fald en tilfældig klarhed. De afdækker i stedet en uoverskuelighed: En stadig mere kompleks verden, fyldt med grumsede, uløselige konflikter og problemer, med få klare udveje og en mængde frustrationer - og hvor de mange underholdningstilbud fremstår mere og mere fristende. Det nye mediebillede skaber nye opdelinger af befolkningen og nye dagsordener og det kræver nye værktøjer for enhver, der skal ud med et budskab.


Danish Lifestyle - an introduction (På engelsk)

En gennemgang af det danske land og folk i et forsøg på at indkredse lige dét, der gør os danskerne til noget helt særligt i hele verden- ikke mindst i vore egne øjne. Om hygge, foreninger, ligestilling, mindreværdskomplekser og storhedsvanvid.




Ønsker du yderligere oplysninger og priser på Henrik Byager er du velkommen til at ringe eller sende en mail, se vores Bookingforespørgsel, hvor du beskriver dit arrangement og vi vil vende tilbage med priser på Henrik Byager

For booking af Henrik Byager ring til nkbooking - tlf. 7020 3648


 Nyhedsbrev
E-mailadresse:

Tilmeld
Frameld
Nomineret