Martin Lindstrøm

Branding guru Nr. 1

Hans foredrag er til inspiration både for den professionelle marketingmedarbejder, men også for dig der bare shopper - du vil aldrig shoppe på samme måden igen, når du har hørt hvad Martin Lindstrøm har at fortælle!

Martin Lindstrøm blev for nylig udnævnt af det amerikanske blad Time Magazine som en af verdens 100 mest indflydelsesrige personer.

Martin Lindstrøm er mærkevareekspert og ophavsmand til bogen "Buyology" - en af de mest læste bøger om, hvordan vi mennesker reagerer på reklamer og produkter.

Om Martin Lindstrøm
Martin blev født i Skive for 37 år siden og startede sin karriere indenfor marketing allerede som 12-årig. I dag er han bosiddende i Sydney, hvorfra han driver sin verdensomspændende virksomhed. Han er anerkendt over hele kloden og rådgiver Fortune 100 virksomheder, der tæller blandt andet Disney, McDonalds, Proctor & Gamble, Microsoft og andre af verdens største brands.

Om Buyology
Hvilken af alle verdens dufte har størst appel til forbrugeren uanset køn, alder, nationalitet eller religiøs overbevisning? og hvorfor?

Med udgangspunkt i den største neuromarketing-undersøgelse nogensinde, baseret på tre års videnskabeligt gennemførte hjernescanninger af over 2000 deltagere fordelt på forskellige aldersgrupper og nationaliteter, gør forfatteren op med vore vaneforestillinger om, hvorfor vi som forbrugere handler, som vi gør.

"Det samme gælder neuromarketing. Det er ganske enkelt et instrument, der bruges til at hjælpe os til at afkode det, vi som forbrugere allerede overvejer, når vi bliver konfronteret med et produkt eller et mærke - og somme tider endda til at hjælpe os med at afdække de hemmelige metoder, markedsførere bruger til at forføre og forråde os, uden at vi overhovedet ved det. [...]Min overbevisning? At vi ved at få en bedre forståelse af vores egen tilsyneladende irrationelle adfærd - uanset om det drejer sig om årsagen til, at vi køber en designerskjorte, eller måden, vi bedømmer en jobansøger på - opnår vi faktisk mere kontrol, ikke mindre. For jo mere vi ved om, hvorfor vi falder for reklamefolkenes tricks og taktikker, jo bedre kan vi forsvare os selv mod dem. Og jo flere virksomheder der kender til vores underbevidste behov og ønsker, jo flere brugbare og meningsfyldte produkter vil de markedsføre. Når det kommer til stykket, vil markedsførerne vel trods alt gerne levere produkter, vi forelsker os i? Noget, der involverer os følelsesmæssigt, og som forbedrer vores liv? Set i dette lys vil hjernescanning anvendt på en etisk måde ende med at gavne os alle sammen. Forestil dig flere produkter, som indbringer flere penge og samtidig gør kunderne tilfredse. Det er en god kombination."Citat fra bogens indledning

Bogen henvender sig bredt og beskriver sit emne på underholdende vis og medmange dagligdags eksempler. Den kan således læses af enhver, der gerne vilforstå egne og naboens forbrugsmønstre, og for fagfolk er den et must.

Ønsker du yderligere oplysninger og priser på Martin Lindstrøm er du velkommen til at ringe eller sende en mail, se vores Bookingforespørgsel, hvor du beskriver dit arrangement og vi vil vende tilbage med priser på Martin Lindstrøm

For booking af Martin Lindstrøm ring til nkbooking - tlf. 7020 3648


 Nyhedsbrev
E-mailadresse:

Tilmeld
Frameld
Nomineret
 Martin Lindstrøm
Info
Kontakt
NKBOOKING
Booking Tlf. 7020 3648
Email:
Relaterede kunstnere